قیمت دیگ بخار 5 تن| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ بخار 5 تن| 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت دیگ بخار 5 تن: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ بخار 5 تن را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دیگ بخار 5 تن دست دوم- قیمت دیگ بخار یک تن- قیمت دیگ بخار 2 تن- قیمت دیگ مشعل خانگی- قیمت دیگ بخار کوچک- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- قیمت دیگ بخار 3 تنی- قیمت دیگ بخار خیاطی که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت دیگ بخار 5 تن: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دیگ بخار 5 تن دست دوم- قیمت دیگ بخار یک تن- قیمت دیگ بخار 2 تن- قیمت دیگ مشعل خانگی- قیمت دیگ بخار کوچک- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- قیمت دیگ بخار 3 تنی- قیمت دیگ بخار خیاطی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دیگ بخار 5 تن باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت دیگ بخار 5 تن- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ بخار 5 تن در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دیگ بخار 5 تن دست دوم- قیمت دیگ بخار یک تن- قیمت دیگ بخار 2 تن- قیمت دیگ مشعل خانگی- قیمت دیگ بخار کوچک- قیمت دیگ بخار 100 کیلویی- قیمت دیگ بخار 3 تنی- قیمت دیگ بخار خیاطی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از دیگ بخار 5 تن را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت دیگ بخار 5 تن طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید دیگ بخار 5 تن لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

قیمت دیگ بخار 5 تن و بویلر صنعتی در بازار چقدر است؟

عوامل متعددی روی قیمت دیگ بخار 5 تن و بویلر صنعتی تاثیر گذار هستند که در این مقاله تمامی این عوامل را بطور کامل و دقیق مورد بررسی قرار میدهیم و شامل: نوع بویلر صنعتی، ظرفیت دستگاهها (قیمت دیگ بخار با ظرفیت 100 کیلو، 500 کیلو، قیمت دیگ بخار یک تن، دو تن سه تن و پنج تن بخار در ساعت)، فشارکاری تجهیزات بخار، انتخاب نوع مشعل بویلر ، نوع سوخت، تجهیزات بکار رفته، کاربرد، راندمان، استاندارد، نگهداری، خدمات پس از فروش، بیمه نامه و نحوه ساخت که منجر به انفجار نشود را بطور کلی بررسی میکنیم. اما در نظر داشته باشید که شروع قیمت دیگ بخار از شانزده میلیون تومان به بالاتر است. و بستگی به عواملی که گفته شد دارد و مستقیما برروی برآورد قیمت هزینه دیگ بخار تأثیر گذار است.

قیمت دیگ بخار 5 تن چقدر است؟

قیمت دیگ بخار 5 تن دارای ابعاد بسیار بزرگ و وزن بسیار زیاد است و باید بتواند 5000 کیلو آب را در ساعت به بخار تبدیل کند. طبیعی است که قیمت دیگ بخار 5 تن نسبت به سایر دیگ های بخار بالاتر باشد بدلیل اینکه ظرفیت بیشتری نیز دارد و میتوان بخار اشباع، بخار خشک، بخار مرطوب، بخار داغ را در حجم بالای تولید کند. همچنین باید در هنگام خرید و استعلام قیمت دیگ بخار 5 تن یا 5000 کیلوی از شرکت تولید کننده سوال کنید که آیا دارای سه پاس حرارتی است. نوع تولید بخار و نوع کوره آن به چه صورت است. آیا دستگاه میتواند بطور مداوم در تمامی ساعات شبانه روز روشن باشد. آیا تک سوخت است یا میتوان از چند سوخت متفاوت در آن استفاده نمود. آیا بویلر 5 تن دارای استاندارد است و ورق های بکار رفته در آن استاندارد بوده است؟

اکثر افراد بدنبال قیمت دیگ بخار 5 تن با هزینه کمتر هستند تا بتواند در صنعت و کار خود از آن استفاده کنند. و هیچ گونه اطلاع فنی از آن ندارد. که چرا هزینه این بویلر کمتر است. و متاسفانه اقدام به خرید میکنند. اما قبل از خرید باید از تمامی جزئیات در مورد قیمت دیگ بخار را مطالعه کنید. تا بتوانید یک بویلر صنعتی با راندمان و طول عمر بالا داشته باشید. از همه مهم تر خدای نا کرده مشکلی از قبیل انفجار یا خرابی در بویلر صنعتی که خریداری میکنید بوجود نیایید.

قیمت دیگ بخار 5 تن| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

تاثیر فشار بر قیمت دیگ بخار 5 تن

بویلر های صنعتی دارای سه نوع فشار کاری است که به ترتیب به  High pressure فشار کاری بالا HP  و  Intermediate or medium pressure یا فشار کاری متوسط IP و در آخر Low pressure یا فشار کاری پایین LP تقسیم میشوند. به تبع هرچه فشار کاری بیشتر باشد قیمت دیگ بخار نیز بیشتر است. همانطور که در توضح قیمت های دیگ های بخار در  ظرفیت های مختلف گفته شده امکان افزایش فشارکاری برای بعضی از مدل های بویلر صنعتی وجود دارد. که با افزایش فشارکاری قیمت دیگ بخار نیز افزایش پیدا میکند همچنین صرفا نباید توجه به قیمت بویلر صنعتی کنید و آن را ملاک قرار دهید. بدین صورت که قیمت دیگ بخار 5 تن بالا می باشد. پس فشارکاری آن نیز بالا است. باید از صحت فشار گفته شده توسط شرکت ارائه دهنده اطمینان حاصل شود.

قیمت دیگ بخار 5 تن - در انواع بویلر صنعتی فشار کاری بالا به بویلر گفته می شود که بالاتر از ۱۵psig تا بیش از ۱۶۰psig کار میکند. و بویلر فشار پایین به بویلر گویند که فشار آن کمتر از ۱۵psig کار می کند. به این نکته توجه کنید که نباید حداکثر فشار کاری را در بویلر استفاده کنید بدلیل اینکه ممکن است در دراز مدت باعث خرابی ان شود. قیمت دیگ بخار فشارقویی به دلیل متریال ساخت آن که باید فشار بالا را تحمل کند بالا است.

تاثیر نوع سوخت مشعل در قیمت دیگ بخار 5 تن

سوخت و مشعل به دلخواه مشترکی قبل از تولید و در زمان سفارش تعیین می شود. همانطور که گفته شد باید قبل از تعیین سوخت و مشعل بتوانید نوع سوختی که انتخاب می کنید را به اندازه کافی فراهم کنید و هیچ گونه مشکلی در تامین سوخت نداشته باشید. هرچه مشعل با کیفیت تر باشد احتراق و سوخت بویلر بهتر است. به تبع مشعل با کیفیت بالا باعث افزایش قیمت دیگ بخار می شود. همچنین اگر از سوخت های خاص مانند سوخت زیست توده  برای بویلر خود استفاده کنید باید از مشعل های خاص نیز استفاده شود. که این  امر نیز میتواند روی قیمت دیگ بخار تاثیر گذار باشد. وظیفه مشعل در دیگ های بخار صنعتی کنترل اختلاط سوخت و هوا است تا احتراق نرم و یکنواختی در کوره حاصل شود.

قیمت دیگ بخار 5 تن| 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

تاثیر انتخاب برند تجهیزات بکار رفته شده، در قیمت دیگ بخار 5 تن چه مقدار است؟

در توضیحات قبل بارها به بالا بودن کیفیت تجهیزات بکار رفته در بویلر که میتواند تاثیر بسزایی روی کیفیت بخاردهی آن داشته باشد اشاره کردیم. ظرفیت بالا و فشار کاری بالای بویلر در تعداد تجهیزات بکار رفته بسیار مهم است. نتیجه این امر افزایش قیمت دیگ بخار 5 تن می باشد. این تجهیزات عبارتند از شیرهای اطمینان، قط کننده آب یا لول کنترل، تله بخار، هواگیر، پمپ، مخزن، پیش گرمکن، اکونومایزر، صافی سوخت، درجه فشار، آب نما، کنترلگر فشار، دماسنج، کنترلگر دما، شیر قطع کن و.. می باشد. که هرکدام از این تجهیزات دارای وظیفه خاص برای تولید بخار در بویلر صنعتی بکار می رود. هرچه تعداد و کیفیت آن بالاتر باشد راندمان کاری بویلر نیز افزایش می یابد در نتیجه میتواند قیمت دیگ بخار را افزایش دهد.

کاربرد دیگ بخار و قیمت بویلر صنعتی در صنایع مختلف

مواردی همچون ظرفیت نوع بخار تولیدی، نحوه خروجی بخار بر اساس کاربرد دیگ بخار تعیین می گردد. بسیاری از صنایع و کارنجات ها به بویلر با حجم بالا و ظرفیت بسیار زیاد و فشارکاری زیاد احتیاج دارند. نحوه طراحی و ساخت انواع مختلف بویلر دارای فشار کاری و ظرفیت بالا بطوری است که باید ضخامت ورق های بکار رفته را نیز افزایش داد. همچنین باید تجهیزاتی را استفاده نمود که در فشار بالا دوام داشته باشند این امر باعث افزایش قیمت دیگ بخار می شود.

درمقابل آن بسیاری از صنایع نیز هستند که نیاز به ظرفیت پایین و فشارکاری پایین بویلر دارند. تمامی این موارد میتواند روی قیمت دیگ بخار تاثیرگذار باشد. در طراحی و ساخت انواع مختلف آن با افزایش فشار باید ضخامت ورق های بکار رفته را نیز افزایش داد.  و فشار کار تجهیزات بالا می رود و این افزایش بطور مستقیم سبب افزایش قیمت تمام شده دیگ می گردد.

مشخصات فنی بویلر بخار ۵ تنی :

  • دیگ بخار ۵ تن قادر می‌باشد بصورت پیوسته بخار اشباع بدون آب را به میزان فراوان تولید نماید.
  • جنس بدنه و پمپ دیگ بخار ۵ تن از استیل مرغوب و باکیفیت است که با استفاده مکرر از آن دچار زنگ زدگی و ساییدگی نمی‌گردند، در نتیجه می‌توان گفت این دستگاه از طول عمر بالایی برخوردار است.
  • ابعاد دستگاه: ۲۷۰۰*۲۴۵۰*۵۴۵۰
  • لوله‌های استفاده شده در این دستگاه از نوع آتشخوار مقاوم است که استحکام بالایی در برابر حرارت دارد، این دیگ شکلی استوانه ای و زیبا دارد به همین دلیل در دکوراسیون محیط خلل ایجاد نمی‌کند.
  • مشعل دیگ بخار ۵ تنی گازسوز و گازوئیل سوز است، البته باید گفت اگرچه مشتری درخواست کند می‌توان در حالت دوگانه سوز نیز تولید نمود.
  • استفاده از قطعات درجه یک و استاندارد بازار، داشتن ضمانت و پشتیبانی
  • این دیگ بخار از قابلیت سفارشی سازی و هوشمند سازی نیز برخوردار است، بدین ترتیب عملیات تولید بخار و عملکرد دستگاه بصورت اتوماتیک کنترل می‌گردد.
  • بدنه و شاسی این دستگاه بصورت یکپارچه به تولید رسیده و پایه‌های آن حالت زینتی دارند.
  • این دستگاه بخار را با فشار بالایی تولید می‌کند، بطوریکه می‌توان گفت راندمان کاری این دستگاه بالای ۹۰ درصد است.

ساخت  دیگ بخار با به روزترین متد و قابل مقایسه با نمونه های خارجی توسط شرکت مشهد بخار با انواع ظرفیت دیگ بخار از  دیگ بخار 5 تن گرفته تا  دیگ بخار 1 تن با قیمت اسثتنایی و 20% تخفیف واقعی صورت می پذیرد. همراه با کارت گارانتی سه ساله برای انواع  دیگ بخار 5 تن ، 4  تن ، 3  تن ، 2  تن ، 1  تن .

 

قیمت دیگ بخار 5 تن| 30درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فروش تجهیزات دیگ بخار با کیفیت عالی:

دیگ بخار و دیگ آبگرم در تناژ و ظرفیت های مختلف با بالاترین کیفیت

به همراه پلاک استاندارد ملی ایران // آموزش و راه اندازی به صورت رایگان می باشد . //

ظرفیت سنجی دیگ بخار ماشین سازی ، کاملا رایگان می باشد .

فروش تجهیزات دیگ بخار با قیمت مقطوع .

ده سال خدمات پس از فروش برای انواع دیگ های بخار عمودی و افقی .

تحویل فوری در عرض ده روز .

شرکت مشهد بخار فعال در طراحی ، فروش و ساخت دیگ بخار .

قیمت دیگ بخار 5 تن- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت دیگ بخار 5 تن– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت دیگ بخار 5 تن– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.